arrow_drop_up arrow_drop_down
De 'New Horizons' met alle zeilen bijgezet: de unieke locatie voor 'VERSTERK JE MERK!'.

Als DGA ben je niet meteen ook merkexpert of marketingdeskundige.

Word je tureluurs van allerlei verschillende ‘marketingexperts’ die elkaar tegenspreken?

Je weet gewoon niet meer wie je moet geloven. Daardoor heb je het gevoel dat je het roer niet zelf in handen hebt en dat ergert je behoorlijk. Het kan uiteindelijk zelfs de toekomst van je bedrijf in gevaar brengen, en dat botst met de verantwoordelijkheid die je voelt voor je
medewerkers.


Heb je soms zelfs geen plezier meer in ondernemen, omdat je het gevoel mist dat je ‘in control’ bent?

Je werkt al een tijd op de automatische piloot. Je spreekt de talenten die je in het begin van je bedrijf zo goed van pas kwamen, bijna niet meer aan. Daardoor is de uitdaging van het ondernemen af en toe echt weg.

Frustreert het je dat je niet echt kunt meepraten over je merk en over marketing?

Je hebt niet de argumenten om stevig weerwoord te bieden in een marketingdiscussie. En dus is je marketingaanpak een beetje van dit en een beetje van dat, een tijdje zus en een tijdje zo. Die van een typische ‘probeerondernemer’. Die meer oog heeft voor de fles dan voor de wijn. Voor wie de instrumenten belangrijker zijn dan de muziek.


Kun je er eigenlijk met niemand echt over praten?

Je legt je onzekerheid natuurlijk niet bij je medewerkers neer. En met collega-ondernemers heb je het er ook niet over. Die denken dat je het allemaal onder controle hebt. En dan is het moeilijk om toe te geven dat dat dat qua marketing nogal tegenvalt. Dus modder je maar door.

Daarom heb ik

'VERSTERK JE MERK!'

ontwikkeld.

In 1990 heb ik ProPositions opgericht.

Sindsdien heb ik honderden ondernemers begeleid naar een sterk merk,

in individuele en in groepsprogramma’s.

‘VERSTERK JE MERK!’ brengt de krachtigste en meest beproefde onderdelen

van al die programma’s nu bij elkaar:

1.  Wetenschappelijk bewezen marketing- en

     communicatiestrategieën.
Zo doorzie je de huidige marketinghypes, onderscheid je de golven van de onderstroom, en word je een gelijkwaardige gespreks-partner voor elke marketingadviseur.

2.  Mijn persoonlijke aandacht en
     vakmanschap.
Zo pak je een universitaire opleiding mee, bijna twintig jaar marketingervaring bij drie grote, internationale merken, en ruim vijfentwintig jaar ervaring met de begeleiding van honderden ondernemers onder de vlag van ProPositions.
3.  Een heel bijzondere locatie: de 25 meter
     lange, houten tweemaster 'New Horizons'
     voor een van de Zuid-Europese kusten.
Zo kom je los uit de sleur van alledag en kun je je helemaal richten op de toekomst van je bedrijf.
4.  Een ‘snelkookpan-traject’: in tijd van maar
     één week bereik je een maximaal
     resultaat.
Zo bespaar je jezelf een taai en tijd slorpend opleidingstraject van maanden.
5.  Een Strengthsfinder®-test die je laat
     begrijpen waarom dingen tot nu toe niet
     altijd zijn gegaan zoals je had gewild.
Zo krijg je het gevoel weer terug waarmee je ooit je bedrijf begon.
6.  Een kleine, hechte groep van acht collega-
     ondernemers.
Zo sta je er niet meer alleen voor, en kun je eindelijk je zorgen en frustraties delen met mensen die jouw ervaringen herkennen.

EN DIT LEVERT HET JE OP.


  • Je  bouwt aan een sterk merk.
  • Je schrijft je eigen effectieve marketing-, communicatie- en mediastrategie.
  • Je legt de basis om uit te groeien tot de Coca-Cola in je segment.
  • Je stapt met veel zelfvertrouwen over je merk en je marketing van boord.
  • Je hebt eindelijk het roer zelf in handen.
  • Je geeft je bedrijf toekomst en dat is ook goed voor je medewerkers.
  • Je weet hoe je marketing- en communicatiemensen aanstuurt.
  • Je kunt de prestaties van marketingtoeleveranciers  uitstekend beoordelen.
  • Je werkt voortaan binnen het kader van je allersterkste talenten.
  • Je krijgt weer plezier en energie in het ondernemen.
  • Je runt je bedrijf met veel meer gemak.
  • Je ervaart weer de vrijheid die je voelde bij de start van je ondernemerschap.
Vrijheid bij het ondernemen.